söndag 6 november 2011

Träningsprogram v.45

Nu är det dags att börja strukturera upp träningen ordentlig igen och se till att resultaten börjar komma.

Under de senaste veckorna har det varit mer självdisciplin än motivation som har sett till att träningen blivit av. Jag upplever att träningspassen som blivit av har fungerat väldigt bra och de har gett resultat men det är ändå inte på den nivån när det är svårt att hålla sig ifrån träningen. Men med en rejält ökad träningsmängd och lite nya mål så tror jag att motivationen kommer att titta fram och kroppen kommer att börja svara ännu bättre.

Under nästa vecka växlar jag upp till 5st pass och smyger in ett gruppträningspass för att krydda tillvaron lite grann.

Utforska STHLM
Jag kommer även planera mina löprundor så att jag får se nya delar av STHLM och på det viset även krydda löpningen. Jag börjar med innestan och jobbar mig utåt. För att göra det hela lite roligare kommer jag att dokumentera rundorna här.

Plan vecka 45

  • Måndag - Morgonpass löpning
  • Tisdag - Skivstångspass på gymmet (gruppträning)
  • Onsdag - Styrketräning
  • Torsdag - Vila
  • Fredag - Styrketräning
  • Lördag - Vila
  • Söndag - Löpning


Dagens träning
Dagens pass blev ett tungt axelpass som kryddades med lite triceps. Detta kommer att ge träningsvärk imorgon, precis som det ska vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar