söndag 29 april 2012

Lånpass 21km


Vårsolen skiner och det är faktiskt varmt i luften. Den här tiden på året är helt grym och det gör det så mycket lättare att dra på sig löparkläderna. 

Dags för långpass och 21km ska avverkas. Lena kommer att hänga med de första fem kilometrarna och sedan blir det ytterligare femton på egen hand. 


Funderar en sväng på att ta på sig lurar men kommer fram till att lite fågelkvitter och vattenskvalp kan fungera minst lika bra som motivationshöjare. 









Vi börjar med ett varv runt Kungsholmen så att Lena kan vika av vid Rålis. Efter Kungsholmen tar jag mig Runt Ulvsundasjön och även Bälstaån genom att utvidga rundan genom Sundbybergs Centrum. En så här fin dag är det en fantastisk känsla att kunna dra en halvmara och hela tiden kunna springa utmed vattnet. 

Totaltempot blev inte något rekord men sextempo får ändå godkänt. Jag var inte ute efter att maxa mig utan distansen var viktigare. 



Skippade kameran så jag valde att plockat ihop lite blandade bilder som täcker in rundan under olika årstider. 

| Style : Background4, Font8, Size26 |

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar