söndag 6 maj 2012

Garmin 910XT

Blir inte riktigt klok på detta. Har gjort allt som står och installerat både kommunikationsprogramvaran och USB drivrutinerna för den trådlösa överföringen men den lirar inte alls som jag förväntar mig.

Jag lyckas få den att automatiskt synka över nya rundor men när jag ska skicka mina planerade träningar till klockan så får jag trixa riktigt mycket innan den äntligen för över. En sak som det tog ett tag att greppa är att det är en viss förskjutning innan USB-adaptern skickar informationen vidare.

Efter att ha bollat lite fram och tillbaka mellan datorer så verkar det ändå börja lira på min Macbook Pro. Dock verkar det som att jag måste ha GPS aktiverad för att överföringen skall fungera. Inte säker men det verkar så.

Nåväl, imorgon blir det dags att testa den för första gången...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar