tisdag 24 januari 2012

Äntligen

Imorse upplevde jag äntligen att jag började få ordentligt med klipp i benen på spinningpasset. Jag har haft svårt att hålla pulsen uppe men ändå har det känts som om jag haft mjölksyra i benen. Dock upplevde jag som sagt morgonens pass som stor skillnad mot de andra. Vad säger då en liten analys?

2012-01-17

2012-01-20

2012-01-24
Den stora skillnaden som går att utläsa här är att jag kom upp i puls snabbare och höll den på en genomsnittligt högre nivå. Jag märkte dock att jag hade en tendens till att luta knät inåt när jag blev trött och kände hur den främre, yttre lårmuskeln inte riktigt orkade hålla emot. Detta skall dock åtgärdas så snart det går. Jag skall ta och rota fram några bra styrkeövningar för att stärka just dessa muskler.

På tal om gymmet så är det nu dags för att köra lite vader, bröst och mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar