söndag 29 januari 2012

Förbereder långpass

 Vaknade av mig själv runt sjutiden och kände mig riktigt utvilad. På med lite kläder och en morgonpromenad med vovven. Efter det dags att fixa lite frukost innan det är dags för långrunda. 

Shopping

Igår var vi iväg och investerade lite på Fitness Lifestyle som ligger precis här bredvid.

 

 

 Började med att fylla på proteinförrådet med lite Fairing vaniljprotein. Jag har alltid proteinpulver hemma för att använda i mellanmål mm. Testade även Tartarus Extreme Fatburner. Trots deras extrema utseende och spacade namn så är det en vanlig Termohöjare. Koffein och lite andra ingredienser skruvar upp kroppens termogenes vilket ökar fettförbränningen. Ihop med en ökad mängd löpning i lungt tempo samt styrketräning med mer reps på låg vikt så kan dessa hjälpa till att skruva till beachformen inför semestern om fjortondagar. En positiv bieffekt är att den stora mängden koffein t.o.m får en kafferäv som mig att kvickna till och orka lite mer.

 

Frukost

Nu blir det lite äggmackor och kaffe. Därefter ska jag ta mig en tur in till stan och springa Djurgården runt ihop med en bra ljudbok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar