söndag 16 oktober 2011

Ben masaker

Kroppen börjar komma igång efter en hel del förkylningsseghet. Fortfarande smyger sig lite småkänningar på ibland men det märks att det endast rör sig om lite efterdyningar nu.

Gymträning
Jag skall se till att komma igång ordentligt med gymträningen nu så att kroppen börjar fatta galoppen med hård träning igen. Idag blev det ett tungt benpass enligt nedan.



Dagens Pass
Utfall med hantlar 3x12
Knäböj 3x12
Upphopp med hantlar (vad träning) 3x12
Benspark 3x10
Lårcurl 3x12






Fokuserad


Sträck på ryggen





Det var riktigt skönt att få ta ut sig ordentligt och det ska vara lite svårt att gå i trappan när man lämnar gymmet efter att ha kört ben.


Chins
Jag passade även på att se hur många chins jag fixade för att ha en måttstock att gå efter. Det blev 10st strikta chins. Nu skall ryggen tränas ordentligt så att jag får ett bättre resultat när jag testar igen i december.


Lite energi efter passet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar