tisdag 11 oktober 2011

Om du inte hittar dina...

träningskläder så tränar du för lite.

Idag var det hopplöst. Löparmössan borta så jag fick ta undermössan till cykelhjälmen. En handske... lite jobbigt för vänsterhanden. Löparjackan.... Får ta en annan.

Dags att komma igång
Nu är det m.a.o dags att ta tag i träningen igen. Förkylningen känns som bortblåst men vi tog det säkra före det osäkra och nöjde oss med en lugn löprunda i 6tempo och varvade även med lite gång.





Vi började med att korsa Rålis och fortsatte sedan runt Stora Essingen. Det var fantastiskt skönt att få ta årets första riktiga "höstrunda". Kylan börjar göra sig påmind och jag hade t.o.m letat fram underställströjan.



8km på drygt 50min och det känns helt rätt. Skönt att vara på G igen. Nu blir det vila imorgon (resdag med jobbet) men på torsdag blir det ett gympass. Då ska jag passa på att göra ett test och se hur många Dips jag kan göra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar