tisdag 18 oktober 2011

Nu jä...

är jag på G igen. Energin och träningslusten är verkligen på väg upp i topp igen och dagens pass var kanon.

Bröst och Triceps
Idag blev det en riktig mangling av bröstmusklerna följ av ett tricepspass. Vi började med lite sned bröstpress med hantlar följ av bänkpress och bröst flyes.






Känslan var på topp hela tiden och jag körde ett flertal set till failure, dvs när jag absolut inte orkar utföra något mer av övningen.

Därefter gick vi på triceps och körde tunga pushdowns följ av press i maskin.






Endorfinkick
Det är sådan här dagar jag verkligen vet och får bekräftat varför jag älskar att träna. Glädjen i kroppen blir bara starkare och starkare ju mer fysiskt uttröttad jag blir och tillslut går jag bara omkring och ler. Det är en fantastisk känsla och alla borde verkligen få uppleva den flera gånger i veckan. Den gör verkligen livet lättare.

Nu blir det slötid framför tv'n innan det är dags för sängen. Nu har jag 2st resdagar/vilodagar framför mig sendan är det på det igen på fredag.

Och nej... jag skall inte snooza imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar