lördag 8 oktober 2011

Seg förkylning

Den här veckan har inte alls blivit som jag hade planerat.

  • Träning på torsdag - Nej halsen bråkar fortfarande
  • Träning på fredag - Nej fortfarande inte på topp
  • Träning idag - Samma visa


Samtidigt är det viktigt att prata på rätt sätt med sig själv här. Jag har inte jätteont i halsen utan det är mer som en liten gnagande känsla. Men när det gäller halsont och träning så är ju regeln väldigt tydlig

Träna inte om du har ont i halsen.

Tänker därför inte chansa utan får snällt intala mig att jag gör rätt hur mycket träningen än drar och sliter i en.

Hockey!
Jag kommer istället att spendera kvällen på Globen och se NHL premiären när  NY Rangers möter Anaheim Ducks. Det blir min 4:e NHL match och jag vet hur bra stämning det brukar vara på dessa så det ska bli riktigt kul. Dock är nog inte känslan riktigt lika bra som den var i Madison.

Rangers tar ledningen mot Montreal Januari 2008

Riktig cool arena
Snart dags....

Henke höll Nollan och New York borna älskade honom

NHL-premiär 2011
Ikväll smäller det i Globen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar