tisdag 26 juli 2011

Deja Vu

För någon dryg vecka sedan var jag asladdad för träning på väg mot gymmet i Turkiet. Meningen var att jag skulle köra ett tufft pass och därefter avnjuta en pizzabuffé på hotellet. Då visade det sig att gymmet inte var öppet på söndagar.





Idag fick jag en liknande upplevelse när jag kom till Friskis på Lindhagen. De visade sig ha en vecka stängt!!!???

Ok vidare till Friskis Kungsholmen.





Yes


Idag blev det en hårdkörare av Bröst och triceps samt core. Jag satsar på att köra core träning på samtliga styrkepass nu då jag känner att jag får väldigt mycket lättare med löptekniken tack vare det.














Som avslutning på dagen blir det lite matlagning. Det blir strimlad lövbiff med selleri och ingefära med fullkornsris till. Detta är en riktig höjdare som finns med i Fredrik Pauluns "Den perfekta matlådan". Nyttiga fetter och näringstät mat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar