torsdag 7 juli 2011

I avsaknad av gym...

Började dagen med besök på Hamam (Turkiskt bad). Det är en riktigt skön blandning av plåga (när de skrubbar solbränd hud) och njutning i form av ångbastu, sauna, saltbastu och sist men inte minst 50 min massage.

Idag var jag bra sugen på ett gympass, särskilt med tanke på att de passen jag skulle ha kört innan resan blev inställda. Men man kan lungt säga att Side inte är den mest gymtäta orten i världen så där går jag bet.

Men jag är inte ute efter någon hårdkörning här nere utan är nöjd om jag bara kan hålla igång kroppen så att jag inte tappar formen under semestern.

Tog helt enkelt appen Gymboss till hjälp.





Körde 20min intervallträning med egen kroppsvikt. I 30graders värme var det nog så jobbigt.

Magträning - 30sek x 10









Dips





Jag körde även lite pushups från höjd och lite enbens knäböj.

Sådär då är man värd lite middag idag med. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar