torsdag 21 juli 2011

Shopping

Idag har jag gjort ett riktigt fynd. Jag har gått i tankarna att skaffa mig ett par nya skor som jag skall använda på långpassen, men inte riktigt gjort slag i saken. Dock har jag funderat på ett par Asics Gel Kayano då de har riktigt bra dämpning och hjälper mig med pronationen.

I ett regnigt Stockholm bestämde vi oss för att sticka ut till Barkaby Köpstad och kolla in outleten. Och vad springer jag på inne på Inter Sports rea????

Asics Gel Kayano




Ordinarie pris på dessa är 2000kr. Men det här är ju vårens modell och det innebär ju att färgen numera är helt ute? Så en prissänkning till 1000kr tycker jag känns helt motiverad. Jag slår till!

Imorgon bär det av till Göteborg för att bekanta mig med min snart 3månader gamla systerson men innan dess skall jag ge mig ut och se vad de här duger till på halvmaran. Skall tanka lite extra kolhydrater ikväll så att morgondagens långpass blir bekvämt.

1 kommentar: