söndag 7 augusti 2011

Sats Stadshagen

En lätt uppvärmningsjogg 1,5km till gymmet och sedan var det dags att testa ett pass på Sats Stadshagen.



Gymmet var helt OK uppbyggt och ganska fräscht, dock upplevde jag det inte som ett bättre gym en Friskis Lindhagen där jag oftast tränar. Särskilt inte med tanke på att de ska ha tre ggr så mycket betalt.

Efter 60minuters mangel av rygg, biceps och mage vad det dags för regnet igen...

Jag fortsatte runt Kungsholmen och det blev ett lungt pass på drygt 8km i 5,24tempo. Hälen känns men det blir inte värre så jag skall fortsätta med stretchingen för att få den att bli ännu bättre.





Nu blir det att ta det lungt och vila imorgon för på tisdag smäller det. Då ska jag, Lena och Tobbe ge oss på Ursvik Extreme igen. Det kommer att bli riktigt kul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar